امکان دسترسی به آبشار دوم تنگه داستان مجن فراهم شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: امكان دسترسي به آبشار دوم منطقه گردشگري تنگه داستان مجن فراهم شد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگری استان سمنان، «حمید یزدانی» اظهار داشت: به همت شورای اسلامی و شهرداری مجن، عملیات ساخت پله فلزی در ورودی طبقه اول آبشار مجن انجام شد و این امر امکان دسترسی به فضای فوقانی آبشار را میسر كرد.

وی با بيان اينكه این آبشار زیبا در میان تنگه ای به نام داستان با ارتفاع 12 متر در بین دو سنگ عظيم ‌الجثه جاری است، گفت: آبشار تنگه داستان در 41 کیلومتری شمال غرب شاهرود قرار دارد.

 يزداني با اشاره به اينكه این منطقه استعداد بالایی در زمینه توسعه گردشگری دارد، افزود: بر اين اساس، اجراي پروژه کمپ آبشار تنگه داستان مجن از سال گذشته آغاز و در فاز نخست، 15 آلاچیق و 10 چشمه سرویس بهداشتی ساخته شد.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان با بيان اينكه فضای تنگه این آبشار حالتی شگفت انگیز دارد و این آبشار به زعم بسیاری از گردشگران بی نظیر است، گفت: فرم صخره هاي منطقه بر زیبایی آن افزوده و مکان مناسبی برای صخره نوردی است.

انتهای پیام/

کد خبر 139205251